Subject: FW: Küsimus kinnistu kohta
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 10:07:18 +0300

Palun registreerige kiri kooskõlastuste üksusele ja deltas pange mind ka 
arvamuse andjaks.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Projektijuht

Planeerimise osakond, Projekteerimise üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Kristi Lehtla / RE Kinnisvara AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 13, 2025 1:59 PM
To: Mehis Leigri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus kinnistu kohta

Tere, Mehis!

Kirjutan teile seoses ühe kinnistuga, mille pärijad  soovivad maha müüa. 
Kingsepa kinnistu tunnusega: <https://ky.kataster.ee/ky/71801:003:0640> 
71801:003:0640 asub Saku valla üldplaneeringu kohaselt hajaasustusega alas. 
See iseenesest lubaks hoonestamist (läbi projekteerimistingimuste menetluse) 
aga kinnistu jääb ka tingmärgi: Perspektiivne või rekonstrueeritav, sh 
oluliselt muudetav põhimõtteline maantee trassi koridor alasse, mistõttu 
vajan teie seisukohta, nõuandeid ja soovitusi, mis seda kinnistut ja 
võimalikke tegevusi ning lubasid puudutavad. Olen tänulik igasuguse info ja 
soovituste eest, mis antud kinnistut puudutavad.

Lugupidamisega,

Kristi Lehtla

elamispindade müügispetsialist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
RE Kinnisvara AS
 <tel:5036228> 503 6228
 <tel:6688666> 66 88 666

RE.ee <https://re.ee/>        <https://fb.com/re.kinnisvara>  /RE.Kinnisvara

 <http://re.ee/>